Forfatter, foredragsholder & rådgiver
Greb Bernada arbejder med enkeltpersoner, teams og organisationer om at gentænke, hvordan de skaber værdi. Han låner fra ledelsesteorien, psykologien, innovation og design til at skabe ledelsesprogrammer, der udvider horisonten og skaber forretningsmodeller, som bringer positiv forandring til deres interessenter og dem selv.
Gregs kunder spænder over sektorer og geografi. De indbefatter blandt andet: Alibaba, Baxter, Colgate-Palmolive, Danone, Harvard and IMD Business Schools, Mastercard, Michelin, Nestlé, Singapores NTUC Social Enterprises, Pekin University, Richemont, Roche, Tencent, Volkswagen og World Economic Forum.
Greg er medforfatter på bestseller-bogen "Value Proposition Design" (Wiley, 2014) – efterfølgeren til "Business Model Generation" (Wiley, 2010). Han taler ofte om innovation og er underviser på de årlige Strategyzer Masterclasses i Singapore og Melbourne.
Han er medstifter af en række internationale forummer, inklusive Hanwang Forum om bæredygtighed i Beijing, Kina, Lift:Lab i Geneve, Schweiz, og det årlige NOE Programme i Evian, Frankrig. Han er rådgiver for Utopies i Paris og JUCCCE i Shanghai.
Før han startede sin egen praksis arbejdede Greg ved World Economic Forum fra 2000 til 2008, hvor han engagerede medlemmer i initiativer, som adresserede globale og erhvervsmæssige udfordringer. Efter i årevis at have arbejdet som møde- og community-designer værdsætter han midlerne til at designe og facilitere engagement, der får forandring til at ske.
Han har en master i statskundskab fra University of Lausanne i Schweiz samt en MBA fra University of Oxford i England, hvor han blev udnævnt som Associate ved Institute for Science, Innovation and Society. Han har sin base i Zurich, Schweiz.